13.12.2019 г.

КОРМИСОШ - СОЛУК ЕЙЛЯ, ГАРВАН ДОЛ И ЧУЧЕВА КАБА

Придвижвах се трудно, но сравнително безшумно между нападалите гигантски борове по билото. Лепкавите кормисошки мъгли - предвестници на снега, се стелеха от долината към върха и подсилваха усещането за призрачност. След това преливаха през билото и потъваха към следващите бездни по пътя си.

Наблюдавах стадо диви кози, пасящи спокойно по скалите под мен. Очевидно сетивата им бяха притъпени от тишината и не усещаха присъствието ми. Разтърси ме рев на благороден елен. Бе на не повече от десет метра от мен. Последва втори - още по-близо. Козите под мен замръзнаха в страхопочитание.

Адреналинът гърмеше в слепоочията ми. Вече се оглеждах за път за бягство, в случай, че благородникът тръгне към мен.

В момента дишането ми бе единственото, което ме издаваше, но то не се различаваше по нищо от дишането на диво животно, борещо се за своето оцеляване.

Това бе Кормисош...








































Няма коментари:

Публикуване на коментар